Search

Αρνητική απόφαση του ΑΣΕΑΔ για την ΚΑΕ Ολυμπιακός

351

Δεν έγινε δεκτή από το ΑΣΕΑΔ η προσφυγή του Ολυμπιακού για τη μείωση του προστίμου μετά το ντέρμπι που έγινε στα «γραφεία» του ΕΣΑΚΕ.

Ο Ολυμπιακός όταν αποφάσισε να μην κατέβει στο ματς πρωταθλήματος με τον Παναθηναϊκό εκτός από την ήττα με 0-20 είχε τιμωρηθεί.

Συγκεκριμένα είχε τιμωρηθεί με αφαίρεση 6 βαθμών και πρόστιμο 11.000 ευρώ.

Οι «ερυθρόλευκοι» είχαν προσφύγει στο ΑΣΕΑΔ για να μειωθεί το πρόστιμο, αλλά δεν έγινε δεκτή.

Η απόφαση αναλυτικά: «Το Α.Σ.Ε.Α.Δ. με την υπ’ αρ. 52/6-5-2019 απόφασή του απορρίπτει την προσφυγή της Καλαθοσφαιρικής Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. Κ.Α.Ε.» κατά του Ε.Σ.Α.Κ.Ε. Απορρίπτει την πρόσθετη παρέμβαση υπέρ του Ε.Σ.Α.Κ.Ε. της Καλαθοσφαιρικής Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. Κ.Α.Ε.». Διατάσσει την κατάπτωση του παραβόλου υπέρ του Δημοσίου».

Ανδρέας Χανιάς

Print Friendly, PDF & Email



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *