Τους υποψηφίους του συνδυασμού του «Ανοιχτή Πόλη» και το πρόγραμμά του παρουσίασεο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων Νάσος Ηλιόπουλος σε εκδήλωση στο Μέγαρο Μουσικής, παρουσία του Προέδρου της Βουλής Νίκου Βούτση και κυβερνητικών στελεχών.
Στο ψηφοδέλτιο περιλαμβάνει 75 υποψηφίους, η ποσόστοση μεταξύ ανδρών και γυναικών είναι 50-50, ενώ το πρόγραμμα του υποψηφίου Δημάρχου περιλαμβάνει 22 άξονες και περιλαμβάνει 21 έργα άμεσης προτεραιότητας για την πρωτεύουσα.
Αιχμές κατά ανθυποψηφίων περιείχε η ομιλία του Νάσου Ηλιόπουλου, ο οποίος τόνισε ότι «η Αθήνα είναι πολλή σημαντική υπόθεση για να την αφήσουμε στους γνώρισμους διαχειριστές της πολιτικής μιζέριας και της υπόγειας συναλλαγής. Δεν αναζητάμε επενδυτικές ευκαιρίες για την οικογενειακή επιχείρηση, ενώ η Αθήνα δεν χρειάζεται δημάρχους που κοιμούνται σε άλλες πόλεις το βράδυ και δεν γνωρίζουν τα προβλήματά της». Ο κ. Ηλιόπουλος επεσήμανε την επιτακτική ανάγκη θεσμικής απομόνωσης της Χρυσής Αυγής τονίζοντας ότι «Θα συνεχίσουμε τη μάχη με τους δρασύδειλους δολοφόνους».
Δημήτρης Κωστάκος












































